close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

באלו מקרים יש צורך לבצע צילום צנרת

מערכת שורשא שבט, תשעו11/01/2016

בעלי בתים רבים מתחילים לחפש גורם שיבצע טיפול בבעיות צנרת רק כאשר מתחילות תופעות של נזילות נראות לעין או רטיבות

תגיות:

בעלי בתים רבים מתחילים לחפש גורם שיבצע טיפול בבעיות צנרת רק כאשר מתחילות תופעות של נזילות נראות לעין או רטיבות. בפועל מומלץ להקדים תרופה למכה, לוודא את תקינותה של צנרת המים, עוד לפני שנגרם נזק, שעשוי להפוך לבעיה מאוד חמורה. הצנרת הביתית משמשת אותנו על בסיס יומי, ותקינותה חשובה מאוד ליכולת להתנהל.

טיפול בשורש הבעיה

תקלות בצנרת עשויות להחריף באם לא מטפלים בהם בזמן, ובאם ניתן מענה נקודתי ולא מבוצע טיפול שורשי בבעיה. פעמים רבות מתרחשת בעיה הגורמת לנזילה, לפתע מתחילה להיווצר רטיבות על הקיר, או שחלה ירידה משמעותית בלחץ המים

המגיע לדירה. טיפול בתסמין עשוי לפתור נקודתית וזמנית את המצב, אך לאורך זמן הבעיה תחזור על עצמה. הדרך הנכונה, היעילה והמקצועית לצורך איתור נזילות מים שיסיע לכם בהבנת המקור הראשי לבעיה היא באמצעות צילום צנרת.

מהו צילום צנרת

צילום של צנרת מים או ביוב הוא תהליך בו נעשה שימוש במצלמה מיוחדת, מצלמה המותקנת בתוך צינור. המצלמה הינה במעגל סגור, והיא קטנה מאוד, ולכן אין מניעה לעשות בה שימוש עבור צינור בכל קוטר. מצלמה זו מאפשרת לבעל המקצוע לצפות בעומק הצנרת, ובכך לזהות היכן קיימת בעיה ומה סוג הבעיה. בעזרתה ניתן לגלות את כל סוגי הליקויים והכשלים בצנרת המים או הביוב, גם אם מדובר בצנרת מאוד מפותלת. בדיקה זו תגלה לכם את מקור הנזילה, סתימה, ריח רע שנובע מהצנרת וכדומה.

צילום באמצעות מצלמה תרמית

סוג נוסף של שיטה לצילום הצנרת היא באמצעות מצלמה תרמית. מצלמה זו מאפשרת צילום חיצוני של האזור הבעיתי, והיא יוצרת תמונה ויזואלית בגווני צבע שונים, אשר ניתן לפענח אותה ולהבין היכן מקור הרטיבות. רגישות מצלמה זו מאוד גבוהה, ובאמצעותה ניתן לבצע איתור נזילות מים באיכות עליונה. הטכנולוגיה במצלמה זו היא באמצעות אינפרא אדום, והצילום ממחיש הבדלי טמפרטורות, המסייע בזיהוי תקלות.

יתרונות שימוש במצלמה

כאמור לא פעם הנזילה או פיצוץ נמצאים במקום אשר שונה ממקור הבעיה. ללא מצלמה יהיה צורך בשבירת קירות והרס, אשר יגרור בעקבותיו צורך בשחזור ושיפוץ. מצלמה לאיתור הנזילות חוסכת את הצורך הזה, ומאפשרת התבוננות מקצועית בצנרת מבחוץ. בעזרת צילום הצנרת ניתן לזהות באופן מהיר כל סתימה בצנרת, לאתר גופים שנתקעו במערכת הצנרת או הביוב ומפריעים לפעילות התקינה. כמו כן מתאפשר טיפול בצנרת שקרסה או נמעכה כתוצאה מהתיישנות או חדירה של שורשים מהאדמה.

דוח ליקוים מפורט

צילום של הצנרת מאפשר קבלת תמונה מאוד מפורטת של מצב הצנרת. מתמונה זו, בעזרת פיענוח מקצועי, יכול הלקוח לקבל דוח מקיף ומפורט ש מצב הצנרת, כלל הליקויים בה. על בסיס דוח זה יכול הלקוח להחליט כיצד ברצונו לטפל בבעיה, על בסיס המלצות האינסטלטור המטפל בנושא.

המאמר בשיתוף צפריר אינסטלציה הנותן פתרונות אינסטלציה וצילום צנרת ביוב.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה